تصویر کرم ضد چروک روز کلاژن حاوی سم مار اکسکلوسیو
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5901185013142
۶۳۰,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • حاوی ماده ای آزمایشگاهی شبیه به سم مار .
  • تسکین انقباض و گرفتگی عضله ها .
  •  حاوی مقدار زیادی روغن نرم کننده . 
  • کاهش چین و چروک پوستی و تغذیه کننده پوست .
  • حاوی عصاره مروارید ، کلاژن . شب باتر .
  • افزایش مقاومت و لیفت پوست . 

نحوه مصرف :

روزانه بعد از شستشوی دقیق پوست مقداری از این کرم را بر روی پوست صورت و گردن خود زده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد.

توضیحات :

کرم ضد چروک روز اکسکلوسیو کلاژن حاوی سم مار محصولی با فرمولاسیونی غنی و منحصر به فرد است که مقدار زیادی روغن نرم کننده و کره شی باتر در خود دارد . این مواد کمک می کنند تا پوست استراحت کرده و چین و چروک ها به مرور کاهش پیدا کنند ؛ به علاوه پوست مرطوب شده و به خوبی تغذیه می شود . پوست خانم ها با افزایش سن ، کم کم سفت شده  و چین و چروک های آن به مرور زمان عمیق تر می شود و فرم کلی صورتاشن تغییر پیدا می کند . 

کرم ضد چروک رو اکسکلوسیو کلاژن حاوی سم مار برای این افراد گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود . این محصول برای استفاده در زمان روز مناسب است و به پوست هایی که نیاز به ترمیم دارند کمک زیادی خواهد کرد . مواد موجود در کرم ضد چروک روز اکسکلوسیو کلاژن حاوی سم مار ، پوست را نرم کرده و انقباض عضله ها و گرفتگی آن ها را تسکین می بخشد . این محصول حاوی 50 میل از این کرم است و از آنجا که در هر بار استفاده مقدار کمی از آن مصرف می شود ، تا مدت ها نیازی به خرید کرم جدید ندارید . این محصول حاوی ماده مرکبی است که از روی یک نوع سم که در زهر مار افعی یافت می شود شبیه سازی شده است . شبیه سازی این ماده سم مانند به ترمیم پوست کمک می کند . همچنین کلاژن موجود در کرم مرطوب کننده اکسکلوسیو پوست را لیفت کرده و استقامت پوست را افزایش می دهد . عصاره مروارید موجود در آن نیز به افزایش رطوبت پوست کمک زیادی می کند . هر نوع پوستی که داشته باشید ، این کرم می تواند گزینه مناسبی برای پوست خسته و چروک شما باشد . 

مقایسه کالاها
whatsapp