تصویر ژل شستشوی صورت مناسب پوست مختلط، چرب و مستعد آکنه پیرلو

ژل شستشوی صورت مناسب پوست مختلط، چرب و مستعد آکنه پیرلو

Pirlo Exfoliyac Pir Acne Prons Skin Gel

تولید کننده: پیرلو
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 6269855802533
۲۸۸,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • ضد جوش و ضد آکنه .
  • تقویت کننده کلاژن .
  • لایه برداری و پاکسازی پوست .
  • پاک کننده قوی .

نحوه مصرف :

مقداری از ژل شستشوی صورت پیرلو را با دست ماساژ دهید تا کف ایجاد شود سپس بر روی پوست مرطوب ماساژ دهید و در نهایت آبکشی نمایید .

توضیحات :

برای داشتن پوستی سالم و جوان استفاده از پاک کننده های صورت بسیار واجب است . پاک کننده ها از پیری زودرس پوست شما جلوگیری کرده و تا سالیان سال پوست شما را شاداب نگه می دارند . همچنین استفاده از این محصولات باعث می شود تا آلودگی ها و آرایش های باقی مانده بر روی پوست شما کاملا پاک شده در نتیجه باعث بروز آکنه و چین و چروک نشود . 

پاک کننده ها برای پوست های مختلط تا چرب و مخصوصا پوست های مستعد جوش و جوش دار بسیار ضروری می باشد . چرا که همانطور که گفته شد میزان ترشح چربی در این نوع پوست بیش از حد طبیعی است . در نتیجه چربی های اضافی ، آلودگی ها و آرایش باقی مانده روی پوست باعث ایجاد لایه ای زخیم بر روی پوست شده و منافذ پوست را مسدود می کنند . این لایه سرشار از آلودگی ، به پوست آسیب وارد کرده و باعث بروز جوش و مشکلات دیگر می شود . همچنین به شادابی و شفافیت پوست شما آسیب وارد کرده و پوستتان را دچار پیری زودرس می کند . یکی از ویژگی های مهم این محصول لایه برداری حرفه ای آن است .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp