تصویر ژل لایه بردار حاوی 10% AHA ویرا استتیک

ژل لایه بردار حاوی 10% AHA ویرا استتیک

Vira Esthetic Aha Gel Exfoliant

وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 6260194200059
۲۴۴,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • روشن کننده و لایه بردار پوست .
  • ضد چروک و برطرف کننده خطوط پوست .
  • از بین برنده جای لک و جوش .
  • از بین برنده سلول های مرده پوست .
  • شفاف کننده و شاداب کننده پوست .

نحوه مصرف :

هر شب مقدار مناسبی از این لایه بردار را به پوست تمیز خوده زده و حتما در طول درمان از ضد آفتاب استفاده نمایید و هر 2 ساعت آن را تمدید کنید .

توضیحات :

ژل لایه بردار AHA 10%ویرا استتیک با لایه برداری مناسب جای لک و جوش را از بین برده و پوست را صاف و یک دست می کند . و به مرور زمان موجب روشن و شفاف شدن پوست می شود . لایه بردار AHA برای انواع پوست مناسب بوده و با حذف سلول های مرده موجب جوانی پوست می شود . لایه بردار ویرا استتیک دارای ترکیباتی می باشد که هر کدام در لایه برداری پوست نقش مهمی داشته اند و چین و چروک ها را از بین می برند . 

لایه برداری از چند طریق باعث زیبایی پوست شما می شود طبق گفته آکادمی درماتولوژی آمریکا ، لایه برداری پوست به شکل موثری باعث درخشندگی و بهبود تاثیرات محصولات مراقبت از پوست می شود . چرا که با از بین رفتن سلول های مرده کرم ها و سایر محصولات موضعی مراقبتی بهتر جذب پوست می شوند . لایه برداری منظم می تواند باعث پیشگیری از انسداد منافذ پوستی و کاهش آکنه ها و جوش ها شود . لایه برداری پوست به فرآیندی گفته می شود که در آن سلول های مرده از سطح پوست برداشته می شوند . به طور کلی این کار به صورت فیزیکی یا شیمیایی انجام می شود ، در روش های فیزیکی خانگی ( مثل اسکراب ها ) یا کلینیکی ( مثل میکرودرم ابریژن ) با شیوه های خاصی سطح پوست را ماساژ می دهیم تا سلول های مرده به شکل سایشی از روی پوست کنده شوند . در روش شیمیایی به کمک لایه بردار های شیمایی اتصال سلول های مرده به پوست را شل می کنیم تا از سطح پوست جدا شوند . 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp