تصویر مام فوراور | Aloe Ever-Shield Deodorant

مام فوراور | Aloe Ever-Shield Deodorant

Aloe Ever-Shield Deodorant

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 844969000288
۵۶۳,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • فاقد پارابن و مواد مضر .
  • کمک به بهبود کیست سینه .
  • کمک به رفع ترک های پوستی .
  • تسکین جای سوختگی .
  • فاقد آلومینیوم و سایر مواد سرطان زا .
  • بدون ایجاد لک و سفیدک .
  • رفع بوی بد عرق .
  • کمک به تنظیم فعالیت غدد عرقی بدن .
  • سفید کننده و روشن کننده پوست .

نحوه مصرف :

مام فوراور را بعد از حمام و یا به صورت روزانه استفاده کنید تا همیشه احساس تازگی و پاکیزگی داشته باشید . برای سایر کاربرد های این محصول نیز می توانید از آن به صورت موضعی در نواحی مختلف بدن استفاده نمایید .

توضیحات :

خوشبو بودن بدن یکی از اصلی ترین نشانه های آراستگی می باشد که هر فرد باید آن را رعایت کند . بسیاری از افراد از بوی بد ناشی از تعریق بدن شکایت می کنند و همواره به دنبال راهی برای جلوگیری از این روند هستند . از طرف دیگر ، تعریق بدن فرایندی طبیعی و ضروری برای دفع سموم بدن به شمار می رود ؛ به گونه ای که حذف و یا ایجاد اختلال در آن ، می تواند مشکلات و بیماری های مختلفی را به دنبال داشته باشد . مام رول ها محصولات بهداشتی هستند که به یاری این دسته افراد آمده و از ایجاد بوی نامطبوع ناشی از تعریق بدن جلوگیری می کنند . این محصولات در عین از بین بردن بوی عرق ، کوچک ترین خللی در روند این فرایند طبیعی بدن ایجاد نمی کنند . به کار گیری مواد طبیعی در تولید این محصول نیز همانند سایر اقلام بهداشتی نتایج مثبتی به دنبال دارد . آلوئه اور شیلد دئودورانت یا همان مام فوراور با بهره گیری از مواد طبیعی و گیاهی تولید شده است . این نکته موجب شده است تا با استفاده از این محصول ، از عوارض ناشی از مصرف اقلام بهداشتی حاوی مواد شیمیایی در امان بمانید . 

مام فوراور ، حاوی ژل خالص آلوئه ورا 

مام فوراور چهار کارکرد اصلی را به طور هم زمان انجام می دهد :

  1. رفع بوی بد عرق .
  2. خوشبو کننده بدن .
  3. سفید کننده ناحیه زیر بغل .
  4. روشن کننده پوست .

در تولید مام رول گیاهی فوراور از عصاره خالص ژل گیاه آلوئه ورا استفاده شده است . خواص چند گانه این محصول نیز نتیجه به کارگیری این ماده طبیعی می باشد . همه ما از خواص فوق العاده گیاه آلوئه ورا برای حفظ زیبایی و سلامت پوست آگاه هستیم ؛ کمپانی بزرگ فوراور با به کار گیری عصاره این گیاه اعجاب  آور در تولید مام رول خود ، خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی بالایی به آن بخشیده است . علاوه بر این ، حفظ احساس طراوت و شادابیی پس از یک روز شلوغ و پرکار ، تاثیر چشمگیری در بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد داشت . 

امکان استفاده از مام فوراور بلا فاصله پس از استحمام و عدم ایجاد لکه و سفیدک روی لباس ، از جمله سایر مزایای استفاده از این محصول هستند . افزایش لطافت پوست در کنار کاهش سوزش و التهابات پوستی نیز مزید بر علت شده است تا مام فوراور به یکی از پرطرفدار ترین نمونه های موجود در بازار این محصول تبدل شود .

ویژگی های برتر مام فوراور 

مام فوراور به طور کلی فاقد نمک آلو مینیوم می باشد . این ماده از جملهمواردی است که در تولید دئودرانت های شیمیایی به کار می رود . این فلز در دسته فلز های سمی و خطر ناک برای بردن قرار می گیرد ، از این رو نفوذ آن از طریق پوست می تواند عواقب نا مطلوبی به دنبال داشته باشد . آلزایمر ، سرطان سینه ، بیماری های استخوانی ، ناتوانی کلیه و ... از جمله بیماری هایی هستند که می توانند بر اثر نفوذ نمک آلومینیوم از طریق پوست ایجاد شوند . 

در بسیاری از مواقع پس از چند بار استفاده از مام رول ، رد سیاهی روی پوست افراد باقی می ماند . مام رول فوراور نوعی ژل گیاهی فشرده شده می باشد که از ایجاد سیاهی زیر بغل جلوگیری نموده و لطافت پوست را حفظ می کند . علاوه بر این ، رد آن به راحتی از روی لباس یا پوست بدن با استفاده از کمی صابون از بین می رود . این در حالی است که در برخی از موارد ، رد دئودرانت روی لباس ثابت باقی مانده و به سختی از بین می رود .

همان طور که می دانید ، برخی از افراد پوست حساس تری نسبت به سایرین دارند که در تماس با مواد آرایشی و بهداشتی به سرعت از خود واکنش نشان داده و ملتهب می شود . مام رول فوراور کاملا گیاهی و ارگانیک می باشد و مانع از بروز علائم حساسیت می شود . این محصول به گونه ای تولید شده است که با انواع پوست سازگار بوده و هیچ گونه علائم حساسیت و التهابی از خود بر جای نگذارد .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp