تصویر سرم رتینول ویتالیر

سرم رتینول ویتالیر

Vitalayer Intensive Retinol Serum

تولید کننده: ویتالیر
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 6267552802290
زمان تحویل: 2 الی 4 روز کاری
قیمت: ۵۴۷,۷۰۰ تومان ۲۰%
۴۳۸,۱۶۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • ضد چروک قوی و برطرف کننده علائم پیری .
  • حاوی 0/3 درصد رتینول خالص .
  • مناسب برای بازسازی و جوانسازی پوست . 
  • کاهش چشمگیرچروک های ریز و سطحی .
  • لایه بردار بسیار ملایم و شفاف کننده پوست .

نحوه مصرف :

شب ها هنگام خواب مقداری از این سرم را روی پوست تمیز خود ماساژ دهید تا جذب گردد و در طول دوران مصرف حتما از ضد آفتاب هم استفاده نمایید و ضد آفتاب را هر 2 ساعت تمدید کنید .

توضیحات :

سرم ضد چروک رتینول ویتالیر یکی از مفید ترین و تاثیر گذارترین ترکیبات برای جوانسازی ، رفع چین و چروک ، از بین بردن لک و صاف کردن پوست صورت و از بین بردن ناهمواری های پوست است ، سرم ضد چروک ویتالیر محصولی است با فرمولاسیون تخصصی که برای جوانسازی ، بهبود چین و چروک و بافت پوست طراحی شده . سرم ضد چروک رتینول ویتالیر با داشتن ترکیبات منحصر به فرد از جمله رتینول ، نیاسینامید و پودر آلوئه ورا ، از قدرت جوانسازی بالایی برخوردار است و می تواند با ترمیم بافت پوست ، نرمی و انعطاف پذیری پوست را افزایش دهد .

سرم ضد چروک رتینول ویتالیر 3% با نفوذ به عمق پوست ، رطوبت پوست را بالا می برد و نرمی و کشسانی پوست را افزایش می دهد . سرم ضد چروک رتینول ویتالیر می تواند با لایه برداری ملایم افزیش کلاژن سازی در پوست ، عمق چین و چروک ها را کاهش دهد و پوست را روشن و شاداب کند . سرم ضد چروک رتینول ویتالیر همچنین منافذ پوست را پاکسازی می کند . جوش و التهاب پوستی را بهبود می بخشد و تیرگی و منافذ باز پوست را کاهش می دهد . 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp