تصویر شوینده میسلار ژل روشن کننده حاوی عصاره آناناس بی یلندا

شوینده میسلار ژل روشن کننده حاوی عصاره آناناس بی یلندا

Bielenda Fresh Juice Pineapple Brightening Micellar Gel

تولید کننده: بی یلندا
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 5902169034047
۲۷۰,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • حاوی عصاره آناناس .
  • حفظ رطوبت پوست . 
  • پاکسازی موثر .
  • افزایش دهنده درخشندگی پوست .
  • کم رنگ کردن لکه های پوستی .
  • دارای ترکیبات ضد عفونی کننده .
  • افزایش شادابی و بازسازی بافت پوست .

نحوه مصرف :

شوینده میسلار ژل روشن کننده عصاره آناناس را برو روی پوست مرطوب صورت پخش کرده و به آرامی پوست را ماساژ دهید . سپس صورت را با آب ولرم شستشو دهید .

توضیحات :

استفاده از انواع پاک کننده صورت برای پاکساژی آلودگی ها ، مواد آرایشی و ناخالصی ها اولین کاری است که قبل از خواب باید حتما انجام دهید . اگر دوست دارید از بروز مشکلات پوستی ، چین و چروک ، جوش و آکنه و ... جلوگیری کنید هرگز بدون شستشوی پوست به رختخواب نروید . در صورتی که پوست خود را پاکسازی نکنید مواد آلوده ، سلول های مرده و ناخالصی ها داخل منافذ تجمع می کنند و باعث ایجاد جوش و آکنه می شوند . به همین دلیل قبل از خواب با یک شوینده مناسب پوست خود را بشویید و با یک کرم مرطوب کنند رطوبت مورد نیاز پوست خود را تامین کنید . اگر پوست چرب و مستعد به آکنه دارید برای تنظیم چربی پوست و جلوگیری از براق شدن آن بهتر است روزی دوبار صبح و شب صورت خود را با شوینده مخصوص پوست چرب شستشو دهید . در بین محصولات بی یلندا شوینده های فوق العاده ای برای پاکسازی انواع پوست وجود دارد. شوینده میسلار ژل روشن کننده حاوی عصاره آناناس بی یلندا یکی از این شوینده های بی نظیر است که پوستی لطیف و شاداب برای شما به ارمغان می آورد .

شوینده میسلار ژل روشن کننده عصاره آناناس بی یلندا حاوی ترکیبات طبیعی و عصاره آناناس بوده ، لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد . ترکیبات فعال موجود در این شوینده سریع و موثر انواع آلودگی و مواد آرایشی را از روی پوست پاک و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند . ترکیبات مغذی و آبرسان موجود در شوینده میسلار ژل روشن کننده عصاره آناناس بافت پوست را تغذیه کرده و آسیب دیدگی ها را ترمیم و بازسازی می کند . این ژل علاوه بر پاکسازی نرمی و لطافت پوست را افزایش می دهد و با محو کردن لکه و تیرگی پوستی صاف و یک دست برای شما به ارمغان می آورد .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp