تصویر کرم دست و ناخن ام کیو MQ

کرم دست و ناخن ام کیو MQ

MQ HAND AND NAIL MOISTURIZING CREAM

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 6263450400514
۱۶۵,۰۰۰ تومان
اشتراک گذاری
سوال خود را بپرسید

ویژگی های محصول :

  • افزایش دهنده حالت ارتجاعی پوست .
  • تامین رطوبت با ماندگاری طولانی از عمق پوست .
  • حاوی آنتی اکسیدان جهت مقابله با پیری پوست .
  • استحکام بخش و تقویت کننده سیمان بین سلولی .
  • از بین برنده علائم خشکی پوست مانند : قرمزی ، التهاب ، کشیدگی ، خارش و پوسته ریزی .

نحوه مصرف :

روزانه به دفعات مورد نیاز می توانید از این کرم استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها کرم را روی دست ماساژ دهید تا کامل جذب شود .

توضیحات :

خشکی پوست یکی از بدترین معضلات پوستی است که عوارض بسیاری به همراه دارد . خارش ، سوزش ، التهاب و به دنبال آن پدیدار شدن خطوط و چین و چروک از عوارض آزار دهنده خشک پوست می باشد . با توجه به عارضه های خشکی پوست ، اگر می خواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید لازم است حتما به تامین رطوبت مورد نیاز پوست خود اهمیت داده و از مرطوب کننده های مناسب برای پوست خود استفاده نمایید .

یکی دیگر از محصولات ام کیو ، کرم مرطوب کننده است که برای درمان خشکی و مراقبت از پوست ، آبرسانی و مرطوب نمودن پوست به بازار عرضه شده و توانسته است جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد .

کرم مرطوب کننده ام کیو بر خلاف بسیاری از محصولات مرطوب کننده موجود در بازار متشکل از ترکیبات گیاهی بوده و ضمن رطوبت رسانی قوی به پوست ، از پیری زودرس نیز جلوگیری می نماید . وجود عوامل مغذی در این کرم شادابی و لطافت از دست رفته را به پوست بازگردانده و رطوبت ماندگاری را در پوست ایجاد می کند . کرم مرطوب کننده ام کیو با استفاده از عوامل موثره خود به صورت عمقی به منافذ پوست نفوذ کرده و روند گردش آب در لایه های زیرین پوست را بهبود می بخشد . علاوه بر این کرم مرطوب کننده ام کیو در از بین بردن عوارض خشکی پوست نیز تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت . استفاده از این کرم قرمزی ، التهاب ، کشیدگی و خشکی پوست را درمان نموده و رطوبت پوست را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها
whatsapp